larses Skrevet 8. juni 2019 Skrevet 8. juni 2019 Hei! Vurderer å gå til innkjøp av noen heatit termostater. Lurer derfor på om intern temp sensor på v1 er for ustabil til å kunne holde stabil varme i rom uten gulvsensor? Siter
larses Skrevet 13. juni 2019 Forfatter Skrevet 13. juni 2019 Ingen som vet? Vil det fungere bra med f.eks en multisensor eller røykvarsler med temp sensor i tillegg? Har lyst til å unngå ekstern kablet sensor Siter
Moskus Skrevet 13. juni 2019 Skrevet 13. juni 2019 14 minutter siden, larses skrev: Vil det fungere bra med f.eks en multisensor eller røykvarsler med temp sensor i tillegg? Ikke direkte mot termostaten, nei. Da kun via hub'en, men da trenger du nesten ikke termostat heller, kun et relé... Siter
larses Skrevet 13. juni 2019 Forfatter Skrevet 13. juni 2019 Ikke direkte mot termostaten, nei. Da kun via hub'en, men da trenger du nesten ikke termostat heller, kun et relé...Vil det si at jeg da må stille temperatur via hub for at den skal styre mot termostat/multisensor? Så hvis jeg stiller inn temp i display på termostaten, så er det kun den interne sensoren den styrer mot?Sent from my iPhone using Tapatalk Siter
Moskus Skrevet 13. juni 2019 Skrevet 13. juni 2019 Jeg kan prøve å forklare det annerledes: Det er ingen måte å få temperatur-data fra andre noder inn i termostaten. Så ja, hvis du setter en ønsket temperatur på termostaten kan selve termostaten kun ta hensyn til den interne, evt. eksternt tilkoblede sensoren eller en gulvsensor. Andre noders temperaturer bryr den seg lite om. Da må du bruke smarthus-hjernen din som termostat istedenfor. 1 Siter
larses Skrevet 13. juni 2019 Forfatter Skrevet 13. juni 2019 Jeg kan prøve å forklare det annerledes: Det er ingen måte å få temperatur-data fra andre noder inn i termostaten. Så ja, hvis du setter en ønsket temperatur på termostaten kan selve termostaten kun ta hensyn til den interne, evt. eksternt tilkoblede sensoren eller en gulvsensor. Andre noders temperaturer bryr den seg lite om. Da må du bruke smarthus-hjernen din som termostat istedenfor.Takk for oppklarende svar [emoji4] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.