mk1 black limited Skrevet 14. juni 2019 Skrevet 14. juni 2019 Merket det var litt kaldere vann i dusjen i dag morges enn vanlig, så jeg lurte på om VVB hadde tatt kvelden. Men så sjekket jeg loggen i HS: jun-12 18.00.41 Z-Wave Device: Kjeller VVB Strømmåler VVB av/på Set to OFF jun-12 18.00.40 Z-Wave Device: 1. etg. Kitchen Multisensor bevegelse Set to Off/Closed/No Motion jun-12 18.00.40 Z-Wave Device: 1. etg. Kitchen Multisensor Home Security Set to NOTIFICATION for type Home Security, Event: No Event jun-12 18.00.36 Z-Wave Device: 1. etg. Bathroom Termostat root Set to ON ...sånn helt uten videre. Har ingen events som slår av VVB, så dette synes jeg var rart... Siter
Actibus Skrevet 14. juni 2019 Skrevet 14. juni 2019 Opplevd det samme, fibaro wall plug på tørketrommelen slo seg av uten noe event. Fant ut at det skjedde når HS prøvde å styre en annen plugg som ikke stod koblet i, satt den inn igjen og da stoppet HS å slå av tørketrommelen.. Så i loggen at HS hver gang tørketrommelen ble slått av, så hadde HS prøvd å styre den frakoplede wallpluggen Siter
Norseman Skrevet 14. juni 2019 Skrevet 14. juni 2019 Var det ikke en bug for en stund tilbake at den rapporterte off (eller ble satt til off?), når tilkoblet last slo seg av? Kan den være gjenintrodusert? Siter
mk1 black limited Skrevet 14. juni 2019 Forfatter Skrevet 14. juni 2019 Aldri skjedd før med akkurat denne, har opplevd at vaskemaskinpluggen har blitt slått av, men aldri VVB. Ikke lagt inn noen ny versjon av z-waveplugin eller HS på en stund heller. Siter
bjornepappa Skrevet 19. juni 2019 Skrevet 19. juni 2019 Fibaro wall plug rapporterer status til av når effektforbruk går til null. Dette kan fiksast ved å fjerne assosiasjonsgruppe 3. Siter
Actibus Skrevet 19. juni 2019 Skrevet 19. juni 2019 Bugen hos meg slo av pluggen, så det var ikke bare statusen. Men det var nok en bug i HS, sluttet som sagt å skje når jeg satt inn den pluggen jeg hadde tatt ut. Siter
mk1 black limited Skrevet 19. juni 2019 Forfatter Skrevet 19. juni 2019 Det er ikke en Fibaro wall plug jeg har på VVB bare så det er helt klart, det er en Aeon Labs DSC06106-ZWEU - Z-Wave Smart Energy Switch. 1 Siter
Actibus Skrevet 19. juni 2019 Skrevet 19. juni 2019 Fibaro sine kan jo slå seg av pga overoppheting, for høyttrømtrekk og noen andre feil, men de gir da en status med hva som er grunnen til at den slo seg av. Kan det være noe tilsvarende? Siter
Moskus Skrevet 21. juni 2019 Skrevet 21. juni 2019 Jo, det er den. Men jeg trodde vi snakket om Aeo Tec Heavy Duty... DSC06106 har jeg litt variabel erfaring med selv etter 7 år i drift. Jeg vurderer å bytte mine ut. Og VVB bør kobles til fast strøm. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.