aleks Skrevet 16. juni 2019 Skrevet 16. juni 2019 Har kjøpt alt for mange dimmer2 m implant. Noen som er int? Uåpnet 400,- pr stk men vis gjerne til billigere konkurrenter Siter
jonkristian Skrevet 17. juni 2019 Skrevet 17. juni 2019 Hvor mange har du til overs? Holder på å monterer opp nå i nybygg, usikker på hvor mange jeg mangler ... men jeg vet at jeg kommer til å trenge noen Siter
aleks Skrevet 17. juni 2019 Forfatter Skrevet 17. juni 2019 2 minutes ago, jonkristian said: Hvor mange har du til overs? Holder på å monterer opp nå i nybygg, usikker på hvor mange jeg mangler ... men jeg vet at jeg kommer til å trenge noen Uten å ha telt tror jeg at jeg har 10 uåpnede av både dual dimmer og implant, og ganske mange som er åpnet / brukt i et par mnd som selvfølgelig selges billigere. Hvor mange er du på jakt etter så kan jeg telle Siter
jonkristian Skrevet 17. juni 2019 Skrevet 17. juni 2019 Ja, det var det da. Jeg må også telle litt Jeg får trikkern på besøk om onsdagen, så da har jeg kanskje bedre oversiktig. Roper ut når jeg har funnet ut noe, hvis du får solgt dem i mellomtiden er det helt greit. Siter
ZoRaC Skrevet 18. juni 2019 Skrevet 18. juni 2019 12 timer siden, aleks skrev: dual dimmer Mener du double switch? Siter
tjwesterby Skrevet 18. juni 2019 Skrevet 18. juni 2019 Hva er implant her? Snakker vi Fibaro Smart Implant? Hva har du brukt disse til av nysgjerrighet? Siter
Moskus Skrevet 18. juni 2019 Skrevet 18. juni 2019 Han tenker nok på Bypass. Men ellers er Fibaro Smart Implant en genial liten sak. @aleks bruker dem bl.a. til Waterguard-integrering, jeg bruker en til å styre garasjeporten med, men skal også styre en hev/senk-pult med en. Siter
jonkristian Skrevet 20. juni 2019 Skrevet 20. juni 2019 @aleks Ser ut som jeg kunne trengt 4stk. Har du 4 av de som er brukt, og eventuelt hva vil du ha for dem? Ser ut til at jeg behøver switch også, men det har du kanskje ikke til salgs? Siter
Olamann1 Skrevet 23. august 2019 Skrevet 23. august 2019 Hei flere fibaro dimmere til salgs? mvh Ola Siter
PerH Skrevet 28. august 2019 Skrevet 28. august 2019 Interessert i noen jeg og om det er flere igjen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.