Howi42 Skrevet 16. juni 2019 Del Skrevet 16. juni 2019 Etter at jeg klarte å få AMS-data inn i hjemmestyringen min ( FHEM ), mangler det nå sanntidsinformasjon fra solcellene. Jeg vet, at Otovo har en API. Noen som har sett på det ? Kanskje som en stream, mqtt, eller lignende ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aleks Skrevet 16. juni 2019 Del Skrevet 16. juni 2019 Hvilke inverter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Howi42 Skrevet 16. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2019 Stecagrid 3010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Howi42 Skrevet 17. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2019 Har du muligens erfaring med den M-Bus på Steca sin inverter ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hårek Skrevet 17. juni 2019 Del Skrevet 17. juni 2019 SIkker på at det er M-Bus? Tror det kan være Modbus. Har noe erfaring med Modbus kommunikasjon til SMA inverter. Der er Modbus tilgjengelig på TCP/IP. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Howi42 Skrevet 18. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2019 Du har rett, det er modbus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 18. juni 2019 Del Skrevet 18. juni 2019 5 minutter siden, Howi42 skrev: Du har rett, det er modbus. Da er det jo enkelt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Howi42 Skrevet 18. juni 2019 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2019 Takk for det ! Må skaffe meg en USB-interface, så skal jeg se på det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Howi42 Skrevet 13. august 2019 Forfatter Del Skrevet 13. august 2019 Den Mini-Guiden er ikke tilgjengelig. Har du en kopi ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 14. august 2019 Del Skrevet 14. august 2019 Den er tilgjengelig, men ikke via forsiden når man er logget inn. Vi har hatt et problem med serveren i helga, og dette henger igjen... Du får faktisk lest den hvis du 1) logger ut eller 2) åpner linken i en annen nettleser (som du ikke er logget inn på). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.