RongKong Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 https://homeseer.com/support/newsletters/current-promo.htm 3 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 Må handle for 100$ da... Og husk at hardware fra USA bruker feil Z-wave-frekvens i forhold til EU/Norge, så det er i praksis bare programvare/plugins man kan kjøpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RongKong Skrevet 6. juli 2019 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2019 Eg kjøpte kun lisens og betalte kr 0. Lisensen kom i epost. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 1 minutt siden, RongKong skrev: Eg kjøpte kun lisens og betalte kr 0. Lisensen kom i epost. Merkelig, for det står jo: Sitat FREE HS3 (Pi3 Version) & FREE economy shipping on all orders of $100 or more Mulig jeg misforstår da, at det bare er fri frakt som forutsetter 100$ kjøp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gizmo Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 Måtte teste. Pi3 lisensen er altså gratis og man trenger ikke kjøpe noe annet! Sannsynlighet for egen HS på hytten har nå økt betydelig (selv om behovet er relativt moderat)! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofagris1 Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 Fungerte fint for meg! La i handlekurven, fikk beskjed om at jeg ikke trengte å oppgi noe annet enn «billing address» fordi det er gratis. Nå må jeg nesten kjøpe meg en Pi ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceGuy Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 Jeg bestilte for tre timer siden men har enda ikke fått lisenskoden, kun en link til bruksanvisning. Hvor lang tid tok det før dere fikk selve lisenskoden?Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baron Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 4 timer siden, ZoRaC skrev: Må handle for 100$ da... Og husk at hardware fra USA bruker feil Z-wave-frekvens i forhold til EU/Norge, så det er i praksis bare programvare/plugins man kan kjøpe. Om man kjøper USA Z-Wave dongle og har i samtidig med den europeiske. vil man da kunne snakke begge språk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gizmo Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 (endret) 27 minutter siden, NiceGuy skrev: Jeg bestilte for tre timer siden men har enda ikke fått lisenskoden, kun en link til bruksanvisning. Hvor lang tid tok det før dere fikk selve lisenskoden? Lisenskoden min lå tilgjengelig med en gang under "orders" på homeseer nettsiden (som er synlig når jeg er innlogget der). Fikk ikke noen e-post med lisenskoden, kun med samme lenke som deg. Endret 6. juli 2019 av Gizmo presiserte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceGuy Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 2 minutter siden, Gizmo skrev: Lisenskoden min lå tilgjengelig med en gang under "orders" på homeseer nettsiden (som er synlig når jeg er innlogget der). Supert - takk skal du ha :) Ventet på e-post så hadde ikke sjekket der, fant den med en gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufus Skrevet 6. juli 2019 Del Skrevet 6. juli 2019 1 time siden, sofagris1 skrev: Nå må jeg nesten kjøpe meg en Pi ? Kjøp deg en Pi 4. De kommer vel i butikkhyllene snart ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 9 timer siden, Baron skrev: Om man kjøper USA Z-Wave dongle og har i samtidig med den europeiske. vil man da kunne snakke begge språk? Frekvensen som brukes i USA brukes til uplink til basestasjoner for mobilnett i Norge. Så bruker du US-frekvensen i Norge så risikerer du et besøk fra NKOM... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baron Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 2 timer siden, ZoRaC skrev: Frekvensen som brukes i USA brukes til uplink til basestasjoner for mobilnett i Norge. Så bruker du US-frekvensen i Norge så risikerer du et besøk fra NKOM... Såpass ja:):):) men i teori så skal det funke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 7. juli 2019 Del Skrevet 7. juli 2019 3 timer siden, Baron skrev: men i teori så skal det funke? Ja, men i praksis har du ikke bruk for den. Lite utstyr som går på 220V og snakker US-Zwave. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baron Skrevet 8. juli 2019 Del Skrevet 8. juli 2019 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torbjorn Skrevet 17. juli 2019 Del Skrevet 17. juli 2019 Det er fult mulig å bruke lisenskoden på en vanlig linux-installasjon også. Har testet selv nå. Windows-versjonen fungerer ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 17. juli 2019 Del Skrevet 17. juli 2019 1 time siden, Torbjorn skrev: Det er fult mulig å bruke lisenskoden på en vanlig linux-installasjon også. Men da er det vel maks 5 plugins? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torbjorn Skrevet 17. juli 2019 Del Skrevet 17. juli 2019 Mest trolig samme begrensning på antall plugins ja. Men man slipper å kjøre det på en rpi. Har to dedikerte vmware/hyper-v maskiner til slikt, så hvis jeg slipper rpi så er jeg glad Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.