Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon! 🥇🥈🥉

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må handle for 100$ da...

Og husk at hardware fra USA bruker feil Z-wave-frekvens i forhold til EU/Norge, så det er i praksis bare programvare/plugins man kan kjøpe. 

Skrevet
  RongKong skrev (På 6.7.2019 den 17.05):

Eg kjøpte kun lisens og betalte kr 0.

Lisensen kom i epost.

Ekspander  

Merkelig, for det står jo:

Sitat

FREE HS3 (Pi3 Version) & FREE economy shipping on all orders of $100 or more

Ekspander  

Mulig jeg misforstår da, at det bare er fri frakt som forutsetter 100$ kjøp?

Skrevet

Måtte teste. Pi3 lisensen er altså gratis og man trenger ikke kjøpe noe annet!

Sannsynlighet for egen HS på hytten har nå økt betydelig (selv om behovet er relativt moderat)!

Skrevet

Fungerte fint for meg! La i handlekurven, fikk beskjed om at jeg ikke trengte å oppgi noe annet enn «billing address» fordi det er gratis. Nå må jeg nesten kjøpe meg en Pi ?

Skrevet

Jeg bestilte for tre timer siden men har enda ikke fått lisenskoden, kun en link til bruksanvisning. Hvor lang tid tok det før dere fikk selve lisenskoden?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Skrevet
  ZoRaC skrev (På 6.7.2019 den 16.51):

Må handle for 100$ da...

Og husk at hardware fra USA bruker feil Z-wave-frekvens i forhold til EU/Norge, så det er i praksis bare programvare/plugins man kan kjøpe. 

Ekspander  

Om man kjøper USA Z-Wave dongle og har i samtidig med den europeiske. vil man da kunne snakke begge språk?

Skrevet (endret)
  NiceGuy skrev (På 6.7.2019 den 21.04):

Jeg bestilte for tre timer siden men har enda ikke fått lisenskoden, kun en link til bruksanvisning. Hvor lang tid tok det før dere fikk selve lisenskoden?

Ekspander  

Lisenskoden min lå tilgjengelig med en gang under "orders" på homeseer nettsiden (som er synlig når jeg er innlogget der). Fikk ikke noen e-post med lisenskoden, kun med samme lenke som deg. 

Endret av Gizmo
presiserte
Skrevet
  Gizmo skrev (På 6.7.2019 den 21.31):

Lisenskoden min lå tilgjengelig med en gang under "orders" på homeseer nettsiden (som er synlig når jeg er innlogget der). 

Ekspander  

Supert - takk skal du ha :) Ventet på e-post så hadde ikke sjekket der, fant den med en gang.

Skrevet
  Baron skrev (På 6.7.2019 den 21.17):

Om man kjøper USA Z-Wave dongle og har i samtidig med den europeiske. vil man da kunne snakke begge språk?

Ekspander  

Frekvensen som brukes i USA brukes til uplink til basestasjoner for mobilnett i Norge. Så bruker du US-frekvensen i Norge så risikerer du et besøk fra NKOM...

Skrevet
  ZoRaC skrev (På 7.7.2019 den 6.48):

Frekvensen som brukes i USA brukes til uplink til basestasjoner for mobilnett i Norge. Så bruker du US-frekvensen i Norge så risikerer du et besøk fra NKOM...

Ekspander  

Såpass ja:):):)

men i teori så skal det funke?

• 2 uker senere...
Skrevet

Mest trolig samme begrensning på antall plugins ja. Men man slipper å kjøre det på en rpi.

Har to dedikerte vmware/hyper-v maskiner til slikt, så hvis jeg slipper rpi så er jeg glad :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.