Kubegutt Skrevet 20. juli 2019 Skrevet 20. juli 2019 Hei Jeg måtte restore idag, noe som fungerte overraskende bra. Alle devices, events og config kom tilbake. TOPP! Jeg har satt opp det slik; Og deretter lagd en event; Alt dette ser ut til å fungere fint. Dog; Jeg la merke til at etter restore, så er ikke plugins tilbake. Er det mulig på noen måte? Rune Siter
ZoRaC Skrevet 20. juli 2019 Skrevet 20. juli 2019 Jeg tror kanskje plugins må lastes ned på nytt, men at alt av innstillinger er beholdt i backupen. Men her er jeg veldig usikker... Siter
Kubegutt Skrevet 20. juli 2019 Forfatter Skrevet 20. juli 2019 Just now, ZoRaC said: Jeg tror kanskje plugins må lastes ned på nytt, men at alt av innstillinger er beholdt i backupen. Men her er jeg veldig usikker... Ja, når jeg la inn blbackup plugin i seg selv, så husket den innstillinger ser det ut til. Har ikke fått verifisert med noe annet enda. Rune Siter
Zulboom Skrevet 30. juli 2019 Skrevet 30. juli 2019 På 20.7.2019 den 17.05, Kubegutt skrev: Ja, når jeg la inn blbackup plugin i seg selv, så husket den innstillinger ser det ut til. Har ikke fått verifisert med noe annet enda. Rune Oppdatering på denne? Siter
Moskus Skrevet 2. august 2019 Skrevet 2. august 2019 Plugins må ikke lastes ned på nytt hvis man tar backup av hele HS3-mappen. Men man må muligens verifisere lisensen på ny. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.