Tom Skrevet 8. august 2019 Skrevet 8. august 2019 Prøver å bytte noen devicer fra Philips Hue til Deconz. Men de opprinnelig Devicene (fra Hue bridge) forsvinner ikke fra lista? Noe forslag? Har prøv å fjerne bro + disable plugin, men alle ligger stadig der... ? Siter
Tom Skrevet 8. august 2019 Forfatter Skrevet 8. august 2019 Er nå 71 stk devicer... Som da må slettes manuelt..? Siter
Moskus Skrevet 8. august 2019 Skrevet 8. august 2019 Ja, virker det urimelig? JowiHue kan jo ikke vite at du har fjernet hub'en for godt, for alt den vet skal du koble den opp senere. Nå er jeg ingen JowiHue-ekspert, men det høres fornuftig ut etter min mening... Det er imidlertid bare å velge alle devicene med checkbokser til venstre, og så velge "Delete" i nedtrekksmenyen øverst til venstre. Siter
Moskus Skrevet 8. august 2019 Skrevet 8. august 2019 ... men mulig det ligger noen slike funksjoner på "Bridge Maintenance" (knapp i midten helt øverst på JowiHue-config-sidene). Siter
Tom Skrevet 8. august 2019 Forfatter Skrevet 8. august 2019 Ok, takk, funka det! (Er fremdeles nybegynner på HomeSeer, og foreløpig så ser jeg at det er vannvittig fleksibelt og kraftig men at det har en viss lærekurve...?) Siter
Moskus Skrevet 8. august 2019 Skrevet 8. august 2019 1 time siden, Tom skrev: (Er fremdeles nybegynner på HomeSeer, og foreløpig så ser jeg at det er vannvittig fleksibelt og kraftig men at det har en viss lærekurve...?) Det er bare å spørre, selvfølgelig. Fleksible og kraftige systemer har ofte en lærekurve. HomeSeer er absolutt ingen selvfølge, det er derfor HS-skolen finnes. Siter
Tom Skrevet 8. august 2019 Forfatter Skrevet 8. august 2019 1 time siden, Moskus skrev: det er derfor HS-skolen finnes. Og den er jeg stadig inne på, veldig bra! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.