mr.rs4 Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Er det noe slik? Har en garasje(for det meste i betong) som står ca 3m ifra huset. Har satt en zwave stikk i garasjen og en i huset(nærmest pluggen som står i garasjen). Avstand er ca 5-6m i mellom. Men får ikke kontakt med zwave som er i garasjen(sikker betong og jern som stopper signalet?) ? Prøver å styre lyset i garasjen + sensorer på dør og garasje port. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 ZoRaC Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Hva slags sentral har du? Noen av dem kan man kjøpe en ekstra Z-Wave controller til som settes i garasjen og kommuniserer med sentralen via wifi/kablet nettverk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 ZoRaC Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Hva slags to enheter er det forresten du har satt i garasjen og huset? Inkluderte du den i garasjen før du plasserte den der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 13. august 2019 Del Skrevet 13. august 2019 Hvis du enda bruker HomeSeer (det er det som står i profilen din, @mr.rs4), så kan du, som @ZoRaC foreslo, legge til et interface til over nettverk. Hvis ikke kan du prøve å sette en plugg i huset så nær garasjen som mulig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Sture00 Skrevet 3. september 2019 Del Skrevet 3. september 2019 Jeg hadde samme problemstilling. Hadde en Kina Z-Wave on/off switch som jeg trodde kunne fungere som ledd men bare tok i mot signaler ble den byttet ut med Aeon Labs range extender Den løste mitt problem,. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørsmål
mr.rs4
Er det noe slik?
Har en garasje(for det meste i betong) som står ca 3m ifra huset.
Har satt en zwave stikk i garasjen og en i huset(nærmest pluggen som står i garasjen).
Avstand er ca 5-6m i mellom. Men får ikke kontakt med zwave som er i garasjen(sikker betong og jern som stopper signalet?) ?
Prøver å styre lyset i garasjen + sensorer på dør og garasje port.
Lenke til kommentar
Del på andre sider
4 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.