mr.rs4 Skrevet 13. august 2019 Skrevet 13. august 2019 Er det noe slik? Har en garasje(for det meste i betong) som står ca 3m ifra huset. Har satt en zwave stikk i garasjen og en i huset(nærmest pluggen som står i garasjen). Avstand er ca 5-6m i mellom. Men får ikke kontakt med zwave som er i garasjen(sikker betong og jern som stopper signalet?) ? Prøver å styre lyset i garasjen + sensorer på dør og garasje port. Siter
0 ZoRaC Skrevet 13. august 2019 Skrevet 13. august 2019 Hva slags sentral har du? Noen av dem kan man kjøpe en ekstra Z-Wave controller til som settes i garasjen og kommuniserer med sentralen via wifi/kablet nettverk. Siter
0 ZoRaC Skrevet 13. august 2019 Skrevet 13. august 2019 Hva slags to enheter er det forresten du har satt i garasjen og huset? Inkluderte du den i garasjen før du plasserte den der? Siter
0 Moskus Skrevet 13. august 2019 Skrevet 13. august 2019 Hvis du enda bruker HomeSeer (det er det som står i profilen din, @mr.rs4), så kan du, som @ZoRaC foreslo, legge til et interface til over nettverk. Hvis ikke kan du prøve å sette en plugg i huset så nær garasjen som mulig... Siter
0 Sture00 Skrevet 3. september 2019 Skrevet 3. september 2019 Jeg hadde samme problemstilling. Hadde en Kina Z-Wave on/off switch som jeg trodde kunne fungere som ledd men bare tok i mot signaler ble den byttet ut med Aeon Labs range extender Den løste mitt problem,. Siter
Spørsmål
mr.rs4
Er det noe slik?
Har en garasje(for det meste i betong) som står ca 3m ifra huset.
Har satt en zwave stikk i garasjen og en i huset(nærmest pluggen som står i garasjen).
Avstand er ca 5-6m i mellom. Men får ikke kontakt med zwave som er i garasjen(sikker betong og jern som stopper signalet?) ?
Prøver å styre lyset i garasjen + sensorer på dør og garasje port.
4 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.