Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte innlegg

• 1 år senere...
Skrevet
51 minutter siden, Moskus skrev:

Synes frakten her er vanvittig dyr? 350+ kr for Bring?!

Ja, 250,- for mye.. Har av den grunn aldri handlet hos Proshop.

Skrevet

Ok, så de har alltid hatt den frakten? Vanligvis ligger det på rundt en hundrelapp. 119,- hadde jeg ikke reagert på men 359,- er 3 ganger så mye!

Skrevet
10 timer siden, xibriz skrev:

Hvor får dere opp slike priser? Jeg får 119,- for bring og gratis frakt over 2k.

Ikke jeg. :( 

Fraktberegning til 359,- kr og gratis frakt kun over 2500 kr. Prøvde noen småtriks, bestille uten innlogging andre nettlesere, men ingenting hjalp. Som å sende utenfor Ring 3 skulle være mye dyrere med bring.

Det endte med at jeg ikke bestilte noe, for det var like billig eller billigere andre steder hvis man regnet inn frakten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.