mkey Skrevet 17. august 2019 Del Skrevet 17. august 2019 Hva er den beste, billigste og enkleste måten å erstatte min Ergo1 433.92mhz kontroll for styring av markise ved hjelp av home assistant? Er en knapp for ut, en for inn og en for stopp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 ZoRaC Skrevet 18. august 2019 Del Skrevet 18. august 2019 Ser ikke ut til at man man styre Nice sine motorer med RFXCOM (kopiere signalet til fjernkontrollen). Ikke ser det ut til at motoren har noen kabelkobling for styring heller. Eneste jeg kan komme på er å bytte motor til Neostar: http://markisemotor.no/styringer/ Da får du egne ledninger for opp og ned, som kan kobles til f.eks Fibaro Roller Shutter 2 og styres via Z-Wave. Dobbelsjekk med leverandøren om det er mulig. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørsmål
mkey
Hva er den beste, billigste og enkleste måten å erstatte min Ergo1 433.92mhz kontroll for styring av markise ved hjelp av home assistant? Er en knapp for ut, en for inn og en for stopp.
Lenke til kommentar
Del på andre sider
1 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.