sbarmen Skrevet 15. oktober Del Skrevet 15. oktober Jeg har den i configuration.yaml, funka ikke med oppgradering her. 4 hours ago, VikingOy said: Hvordan oppdaterer jeg til 0.0.15 når jeg er er på 0.0.14 og det ikke kommer noen automatisk oppgraderingsmelding? Gå i hacs og reinstaller. Den viser feil versjon etter oppgradering, vet ikke helt hvorfor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VikingOy Skrevet 15. oktober Del Skrevet 15. oktober sbarmen skrev (17 minutter siden): Gå i hacs og reinstaller. Den viser feil versjon etter oppgradering, vet ikke helt hvorfor. Jeg gjorde det. Betyr det at selv om det vises 0.0.14 så har jeg egentlig 0.0.15 ?? Er det noen måte jeg kan sjekke det på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sbarmen Skrevet 15. oktober Del Skrevet 15. oktober Slett integrasjonen og legg den til igjen så er du 100% sikker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VikingOy Skrevet 16. oktober Del Skrevet 16. oktober sbarmen skrev (10 timer siden): Slett integrasjonen og legg den til igjen så er du 100% sikker. Det har jeg gjort nå, og den viser fremdeles 0.0.14 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sbarmen Skrevet 16. oktober Del Skrevet 16. oktober Ja og da er du på .15. Er en kjent feil det der også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sbarmen Skrevet 16. oktober Del Skrevet 16. oktober Jeg fiksa det nå, fikk oppdaterte priser ved å endre til NO1 istedenfor Oslo i configuration.yaml. - platform: nordpool VAT: true currency: "NOK" low_price_cutoff: 0.95 region: "NO1" precision: 6 price_type: kWh friendly_name: "Nordpool med Elvia" Denne endringen er nok også grunnen til at mange må slette integrasjonen og legge den til på nytt. Se mer info her: https://github.com/custom-components/nordpool/pull/413 Synes dette var meget dårlig dokumentert.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VikingOy Skrevet 16. oktober Del Skrevet 16. oktober sbarmen skrev (20 minutter siden): Jeg fiksa det nå, fikk oppdaterte priser ved å endre til NO1 istedenfor Oslo i configuration.yaml. Jeg skjønner ikke hvorfor du må ha noe i configuration.yaml i det hele tatt? Alle disse settingene ble jeg spurt om under installasjon (i GUI) og svarte da bl.a. NO1 og alt fungerer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sbarmen Skrevet 16. oktober Del Skrevet 16. oktober Fordi jeg bruker masse spesielle settinger for å legge til moms, nettleie osv. Det er mye enklere i configuration.yaml. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.