Kensko Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Gjenforteller: Siste Philips Hue hub oppdateringen skaper problemer. Hos meg er det ihvertfall Homeseer plugin Jowihue og Google Home integrasjonen som ikke virker lenger. Er vist pga endring i navn som skaper bryderi. Jowihue beta skal virke, men les posten under før evt oppgradering. https://forums.homeseer.com/forum/lighting-primary-technology-plug-ins/lighting-primary-technology-discussion/jowihue-w-vuyk/1322003-philips-hue-bridge-issue-august-2019 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hogmann Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Min integrasjon med Hue har sluttet å fungere i dag, så da er vel dette grunnen. Noen som har oppdatert til beta enda? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raptor Skrevet 21. august 2019 Del Skrevet 21. august 2019 Min sluttet også å lese fra Hue. Har oppdatert til Beta å nå funker det bra. Eneste endring jeg kan se er at JowiHue har laget en del nye Root devicer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gaute Skrevet 22. august 2019 Del Skrevet 22. august 2019 Sluttet å virke hos meg også, fikk ikke kontakt med huben. Alt fungerer etter oppdatering til beta-versjonen av JowiHue-pluginen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.