Johs. Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Denne har ikke jeg sett tidligere: Handles heavy loads up to 40 Amps 2-Pole Switch Energy use reported in KWh or Watts Z-Wave Plus Certified Elektroimportøren tar den inn ser det ut til. Off topic: Lurer på hva de elektroimpotøren legger i det de kaller "nettopriser", når man ser på prisingen av deres andre z-wave produkter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Har vært hos Tronika en stund. https://www.tronika.no/no/zwave-apparatstyring/755-bryter-zw078.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iblis Skrevet 25. oktober 2016 Del Skrevet 25. oktober 2016 Har denne selv og fungerer fint som en komfyrvakt med direkte assosiasjon til en z-wave røykvarsler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitellius Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Den 25.10.2016 klokken 9.34, Johs. skrev: Off topic: Lurer på hva de elektroimpotøren legger i det de kaller "nettopriser", når man ser på prisingen av deres andre z-wave produkter... Blir nok bra brutto med slike "nettopriser" ? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Sjefen satte den sikkert da han var i dusjen i "nettoen"... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilfire Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 (endret) Den 25.10.2016 klokken 9.34, Johs. skrev: Off topic: Lurer på hva de elektroimpotøren legger i det de kaller "nettopriser", når man ser på prisingen av deres andre z-wave produkter... Elektroimportøren forklarer Sitat Nettopris som i pris inkludert rabatter. Dette er da produkter som det ikke finnes rabatter på, for eksempel hvis du har -10% på alle varer, vil ikke denne ha 10% PS: Jobben er ERP leverandør for elektroimportøren, samt jeg har familie som jobber i der. Endret 27. oktober 2016 av lilfire Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 2 minutter siden, lilfire skrev: PS: Jobben er ERP leverandør for elektroimportøren, samt jeg har familie som jobber i der. Spør dem hvorfor de ikke har bedre priser på Z-wave utstyr... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilfire Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 Haha, sendte mail på det i går, men tror ikke det er hans bord dessverre 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjwanvik Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 off-topic, men hvilket ERP-system bruker de? (Jobber med det selv... ) Har forøvrig denne switchen selv som komfyrvakt - fungerer fint det, men får ikke opp temperatur i HS3, ikke at det har så mye å si da, men litt irriterende når den skal være der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 5 minutter siden, bjwanvik skrev: Har forøvrig denne switchen selv som komfyrvakt - fungerer fint det, men får ikke opp temperatur i HS3, ikke at det har så mye å si da, men litt irriterende når den skal være der.. Jeg tror ikke den skal rapportere temperatur... eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjwanvik Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 Nja, jeg er litt usikker.. Den har en device for det, og jeg har lest at noen systemer viser den, mens andre ikke viser - og noen viser kun når det forbrukes strøm. Egentlig blir det bare en kuriositet da siden temperatur er temperatur i selve modulen, og hvor nyttig er det liksom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilfire Skrevet 28. oktober 2016 Del Skrevet 28. oktober 2016 2 timer siden, bjwanvik skrev: off-topic, men hvilket ERP-system bruker de? (Jobber med det selv... ) Visma Business Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter Skrevet 14. november 2016 Del Skrevet 14. november 2016 Den 28.10.2016 klokken 10.54, Moskus skrev: Jeg tror ikke den skal rapportere temperatur... eller? Vi bruker 2 slike for å styre (store) snømatter hos en kunde, der viser de temperatur på en Vera Plus kontroller(dog temp inne i boksen, men den står ute hos denne kunden pga ip graden og plaktisk plassering..). Viser den ikke temp. på HS3? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 10 timer siden, Hunter skrev: Viser den ikke temp. på HS3? Jeg vet ikke, derfor spørsmålet på slutten. Jeg kunne ikke finne noe i manualen som tilsa at den skulle rapportere temperatur. Men kanskje jeg ikke lette godt nok. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjwanvik Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Sånn ser det ut hos meg. Mener å ha lest at noen får opp temperatur når det "er drift" i den, men jeg har ikke registrert noe slikt her. (Dog skal det sies at jeg har ikke sett etter på lang tid..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunter Skrevet 15. november 2016 Del Skrevet 15. november 2016 Her er på Vera Plus med siste fw Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.