zephyr Skrevet 30. august 2019 Del Skrevet 30. august 2019 Heisann. Jeg holder på lage meg nye skjermbilder i HS3Touch og har kommet borti et problem. Her er et eksempel på hva jeg vil oppnå. Dette er allerede lagd i hstouch. Flammene (eller varme om du vil), er en knapp som veksler termostat mellom komfort, nattsenk og av. Problemet er jo at gradene (som bare ligger i en textbox med status tracking) selvfølgelig IKKE forandrer seg. Ønsket her er da følgende; - Ved komfortmodus vises settpunkt for dette. - Ved nattsenk vises settpunkt for dette. - Ved av vises AV Knapper på siden er +/- 1 grad (easytrigger event). - Ved komfortmodus justeres settpunkt for dette. - Ved nattsenk justeres settpunkt for dette. - Ved av forsvinner knapper Mulig??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 30. august 2019 Del Skrevet 30. august 2019 (endret) Lag virtuell device «HStouch setpunkt» og vis verdien til den i HSTouch. Lag en event som trigger når set punkt endres til å sette den devicen lik setpunktet. Hvis jeg skjønte problemstillingen riktig. EDIT: det gjelder da første problemet... Endret 30. august 2019 av ZoRaC Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zephyr Skrevet 30. august 2019 Forfatter Del Skrevet 30. august 2019 (endret) Da fikk jeg til noe som virker. Bare 11 små eventer og en av termostatene er i boks ? Det eneste jeg ikke finner ut av hvordan fjerne knapper når status er AV. Takker for hjelpen. Skal legge ut litt løsninger hvis andre er interressert også. Må bare få det opp å gå skikkelig først. Endret 30. august 2019 av zephyr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.