- 0
Nybygg
-
Lignende innhold
-
- 1 svar
- 987 visninger
-
Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.
Spørsmål
Trongrav
Hei,
Holder på å bygge nytt hus. Har forsøkt å sette meg inn smarthus og kva som kan passe for oss. Men jo meir eg lese, jo meir usikker vert eg.
Elektriker foreslår at eg går for future home sammen med vibaro produkter. Men for meg virker det som eit altfor enkelt system. Men vi har bar to veker på å bestemme oss.
For å ta det eg vil styre med systemet. Vil styre lys, brann, dør musikk, garasjeport og ringeklokke.
Vil gjerne kunne stenge igjen vatnet ved lekkasje, verstasjon og overvåkningskamera.
Kan det vere greit å begynne med future home, og så bytte det ut når eg Finn ut kva som passer best for oss? Vil gjerne ha noko som er litt meir avansert enn future home. Men usikker på kor avansert eg vil ha det.
Tar imot alle tips og råd eg kan få.
Lenke til kommentar
Del på andre sider
4 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.