Ole Marius Skrevet 9. september 2019 Skrevet 9. september 2019 Hei, Har gått til anskaffelse av Homey og Fibaro dimmer etter anbefaling fra elektroimportøren. Har vært trøblete oppstart.. Nå har jeg to stykk som lar lyset gå av og på men ikke dimme, de to andre vil la seg dimme.. Videre har jeg klart å resette en dimmer før jeg fjernet den fra Homey appen så nå blir jeg ikke kvitt den.. Tips? Siter
Moskus Skrevet 9. september 2019 Skrevet 9. september 2019 1 time siden, Ole Marius skrev: Nå har jeg to stykk som lar lyset gå av og på men ikke dimme, de to andre vil la seg dimme.. Det første å sjekke er om lyskildene faktisk er dimbare. Det andre å sjekke er å prøve autokalibreringen på nytt. (Jeg har imidlertid ikke Homey) så kan ikke fortelle deg hvordan du gjør det. Men man skal sette parameter 13 til 1. Siter
AndreasLie Skrevet 10. september 2019 Skrevet 10. september 2019 for å fjerne en enhet så går du inn på zwave, remove device og så trykker du 3 ganger på knappen på fibaro dimmern. Etter det kan du legge den til på nytt Siter
Ole Marius Skrevet 17. september 2019 Forfatter Skrevet 17. september 2019 Lyskildene er dimbare. Etter å ha fjernet og lagt til dimmer 2 sånn rundt 7 ganger så får jeg plutselig dimmet.. Men det er veldig varierende grad jeg får dimmet på det forskjellige. Hvordan kan jeg lære / justere det? Siter
ZoRaC Skrevet 18. september 2019 Skrevet 18. september 2019 11 timer siden, Ole Marius skrev: Men det er veldig varierende grad jeg får dimmet på det forskjellige. Hvordan kan jeg lære / justere det? Parameter 1 og 2 (min/max). Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.