RuneW Skrevet 16. september 2019 Del Skrevet 16. september 2019 Er det noen som vet om man kan få tak i en EU-variant av denne? https://www.amazon.com/Ecolink-Wireless-Detector-existing-FF-ZWAVE5-ECO/dp/B071Z8NM8N Jeg skulle gjerne ha hatt en enkel sak jeg kunne ha plassert i nærheten av en røykvarsler, slik at den kan gi Z-wave-nettverket beskjed om lydnivået overstiger, si 85 dB. Jeg vet at en mulig vei er Netatmo + IFTT, men det blir litt mange ledd + at jeg vil ha en enhet som kan plasseres helt inntil en røykvarsler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 19. september 2019 Del Skrevet 19. september 2019 Så kjekt ut, men kjenner dessverre ikke til noen EU-variant... Jeg har kjøpt et Roost-batteri, men ikke satt det i røykvarsleren enda. Heller ikke sett på integrasjon mot smarthuset. Som en minimum bør det i hvertfall gi pushvarsel på mobil ved utløst alarm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tom-Roger Skrevet 7. oktober 2021 Del Skrevet 7. oktober 2021 RuneW skrev (På 16.9.2019 den 9.48): Er det noen som vet om man kan få tak i en EU-variant av denne? https://www.amazon.com/Ecolink-Wireless-Detector-existing-FF-ZWAVE5-ECO/dp/B071Z8NM8N Jeg skulle gjerne ha hatt en enkel sak jeg kunne ha plassert i nærheten av en røykvarsler, slik at den kan gi Z-wave-nettverket beskjed om lydnivået overstiger, si 85 dB. Jeg vet at en mulig vei er Netatmo + IFTT, men det blir litt mange ledd + at jeg vil ha en enhet som kan plasseres helt inntil en røykvarsler. Hei Rune, Ser at det er en stund siden du publiserte dette innlegget, men da jeg søkte på FF-ZWAVE5-ECO så dukket dette innlegget opp. Jeg ønsker også et tilsvarende produkt. Vet ikke hvordan du har løst dette nå? Ser at Ecolink også selger en 433 MHz versjon. Kanskje denne kan brukes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RuneW Skrevet 28. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2021 On 07/10/2021 at 08:58, Tom-Roger said: Hei Rune, Ser at det er en stund siden du publiserte dette innlegget, men da jeg søkte på FF-ZWAVE5-ECO så dukket dette innlegget opp. Jeg ønsker også et tilsvarende produkt. Vet ikke hvordan du har løst dette nå? Ser at Ecolink også selger en 433 MHz versjon. Kanskje denne kan brukes? Heisann, Nei, har ikke funnet noen annen løsning. Hadde helt glemt dette jeg... 🙂 Hvor har du sett at Ecolink selger en EU-versjonen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 28. oktober 2021 Del Skrevet 28. oktober 2021 Jeg har mekket en som rapporterer via MQTT... mulig jeg må lage en oppskrift. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RuneW Skrevet 28. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2021 10 minutes ago, Moskus said: Jeg har mekket en som rapporterer via MQTT... mulig jeg må lage en oppskrift. Aldri hørt om MQTT, så tror kanskje det ja... 🙂 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 28. oktober 2021 Del Skrevet 28. oktober 2021 MQTT er en protokoll som sender små korte beskjerder. Den er enkel å forstå og implementere, og derfor ofte brukt i hjemmeautomasjon. Om den er støttet av HC vet jeg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.