ZoRaC Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 28 minutter siden, Kliniker skrev: Løsningen ble å avinstallere alt på både trakter og device, legge alt på 2,4 Ghz nettet og legge til alt på nytt med nye navn 2-3 ganger.. før det plutselig faktisk bare funka igjen. Hvor feilen lå er jeg usikker på. Hørtes «kjent ut». Jeg måtte også prøve flere ganger, slo av taklys over maskina, restartet maskin og mobil og så virket det plutselig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atle Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 Er folk fornøyd med gen2, eller bør jeg vente på en eventuell gen3? (har kommet iKettle 3) Fungerer den bra med Google Home? Sent fra min VOG-L29 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 1 minutt siden, Atle skrev: Er folk fornøyd med gen2, eller bør jeg vente på en eventuell gen3? (har kommet iKettle 3) Fungerer den bra med Google Home? Min gen2 holdt i 1,5 år, så stoppet kverna. Fikk igjen pengene, da de ikke greide å skaffe ny... Jeg brukte den bare med den medfølgende appen. Fikk ikke til å integrere den med IFTTT engang... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atle Skrevet 5. september 2019 Del Skrevet 5. september 2019 Ja, var t.o.m IFTTT jeg gledet meg til å prøve. Da venter jeg. Synd at det ikke finnes konkurrenter. Jeg betaler ikke 15-30000 til Bosch eller Siemens. Sent fra min VOG-L29 via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.