ØysteinHJ Skrevet 19. september 2019 Skrevet 19. september 2019 Jeg er i den spede begynnelsen av å lage et HSTouch-basert panel på et Android nettbrett. Men jeg opplever at HS3 etter en tid slutter å respondere på knappetrykk på HSTouch. Knappene blir markert når det trykkes, så appen har ikke tryna. Men ingenting skjer i HS3. Følgelig må jeg avslutte appen og starte den på nytt for at ting skal leve igjen. Er det noen andre som opplever dette? Og hva kan jeg gjøre med dette? Siter
ZoRaC Skrevet 19. september 2019 Skrevet 19. september 2019 Siste versjon av HSTouch-appen og HomeSeer? Ville prøvd en e-post til support. Siter
ØysteinHJ Skrevet 19. september 2019 Forfatter Skrevet 19. september 2019 1 time siden, ZoRaC skrev: Siste versjon av HSTouch-appen og HomeSeer? Ville prøvd en e-post til support. Ja, jeg skal ha siste versjon. Tror jeg får prøve en epost til support, ja. Bare lurte på om ringrevene (som @Moskus) som bruker HSTouch mye har opplevd lignende problemer. Siter
SveinHa Skrevet 20. september 2019 Skrevet 20. september 2019 Har litt slike problemer på ett enkelt nettbrett (Lenovo Yoga book) men regner med det er nettbrettet sin feil fordi det har en god del andre særheter og HSTouch funker fint på mine andre droider... Siter
ØysteinHJ Skrevet 20. september 2019 Forfatter Skrevet 20. september 2019 24 minutter siden, SveinHa skrev: Har litt slike problemer på ett enkelt nettbrett (Lenovo Yoga book) men regner med det er nettbrettet sin feil fordi det har en god del andre særheter og HSTouch funker fint på mine andre droider... Nettbrettet mitt er Lenovo Tab 4 10 Plus. Spørs om det ikke er nettbrettet som ødelegger for meg da. Fant du ut av problemene? Siter
SveinHa Skrevet 20. september 2019 Skrevet 20. september 2019 Nei men kommer neppe til å kjøpe Lenovo igjen. Har 2 stk som begge sliter litt med ting og tang som jeg aldri har sett på andre android enheter (og jeg har hatt android så lenge det har eksistert). Er liksom ikke slike helt konkrete ting som en klart kan definere og derfor vanskelig å ta opp med support. En helt konkret sak som Lenovo har slitt med i i alle fall 3 år uten å klare å løse er nedlasting/oppdatering av apper fra Play Butikk, virker nesten aldri før en slår på batterisparing (og batterisparing kan ikke slås på før batteriet er litt utladet, nytter altså ikke bare å dra ut ladekabelen og slå på batterisparing, må bruke et par prosent av batteriet først...). Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.