dr.phil Skrevet 20. september 2019 Skrevet 20. september 2019 Er ny med ST nå som jeg vurderer å erstatte Futurehome. Var ikke klar over at hva ST støtter er avhengig av hvor du er i verden. Ser at Sonos er støttet direkte i bl.a UK og usa. Der ligger Sonos under støttede enheter. Men det finnes vel forhåpentligvis mulighet å få dette til? Siter
Preference Skrevet 20. september 2019 Skrevet 20. september 2019 Hvis det er Sonos lokasjonen som er begrensningen så kan du enkelt endre dens lokasjon på https://sonos.com/myaccount/profile/ Siter
dr.phil Skrevet 20. september 2019 Forfatter Skrevet 20. september 2019 Takk for tipset men det ser ikke ut som det hjelper. Siter
Preference Skrevet 20. september 2019 Skrevet 20. september 2019 Antar du har kjøpt den relativt nylig lanserte norske versjonen av hubben. Aner ikke hvordan den er forskjellig fra de andre, og synes det virker rart at noen såpass vanlige enheter ikke er støttet. Kanskje lokasjon ikke er problemet, men heller at de ikke klarer å finne hverandre på nettet? https://en.community.sonos.com/smart-home-integrations-229108/sonos-integration-with-samsung-smartthings-6819918 Siter
dr.phil Skrevet 20. september 2019 Forfatter Skrevet 20. september 2019 Ja, ble overrasket selv. Leser jo overalt at Sonos er støttet i ST. Problemet er jo ikke bare at den ikke finner mine høytalere, men at Sonos ikke er i blant alle merkene som er støttet og som jeg kan søke etter slik det er i bl. a UK Siter
dr.phil Skrevet 20. september 2019 Forfatter Skrevet 20. september 2019 Ser nå at i Smartthings Groovy IDE så kan jeg legge inn enheter og der er Sonos under Devices. Har nå lagt til 2 av Sonos'ene med ip adr. Er på jobb så får ikke testet om det funker før jeg kommer hjem, men krysser fingrene 1 Siter
dr.phil Skrevet 21. september 2019 Forfatter Skrevet 21. september 2019 Nope Funka ikke det heller. Er det ingen her med ST som bruker sonos? Siter
Kaaos Skrevet 22. september 2019 Skrevet 22. september 2019 Jeg har også planer om å bruke Sonor sammen med ST, men ettersom jeg har forstått må jeg vente på den norske versjonen av google assistant? Jeg får den fint opp som en enhet og kan spille musikk igjennom ST appen, men intergrasjonen stopper der. Siter
dr.phil Skrevet 23. september 2019 Forfatter Skrevet 23. september 2019 HVordan fikk du den opp som enhet? Siter
MarlKartin Skrevet 17. oktober 2019 Skrevet 17. oktober 2019 Jeg fikk Sonos opp i Smartthings. Søka på things. Der lå den Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.