bjornepappa Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Har ein Fibaro Wall Plug som plutseleg har bestemt seg for at den ikkje vil skru seg av. Nektar å ta mot kommando både via Z-Wave og vha. knappen. Ingen konfigurasjon er endra, og parameter 1 og 2 er begge 0. Om eg drar den ut av stikkontakten høyrer eg tydeleg at reléet slepper, og når eg set den inn igjen klikkar det inn igjen nokså momentant. Har nokon vore borti liknande, eller er det berre å sende denne tilbake til leverandør for reklamasjon? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 22. september 2019 Del Skrevet 22. september 2019 Wall Plug, sier du? Den er nok svidd fast. Du kan prøve å slå den med et skrujern, eller bytte den ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjornepappa Skrevet 22. september 2019 Forfatter Del Skrevet 22. september 2019 Nei, den er ikkje svidd fast, for reléet klikker heilt normalt ut og inn igjen når eg tar den hhv ut av og inn igjen i stikkontakten. Den har hatt ei belastning på 15W i ca. ein månad, så det burde heler ikkje ha brent seg fast. Den er allerede bytta ut, men eg syntes dette var litt knapt likevel ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjornepappa Skrevet 22. september 2019 Forfatter Del Skrevet 22. september 2019 Fekk etter eit utall forsøk til å ekskludere. Etter det gjekk det fint å skru av og på med knappen. Vart ikkje så veldig frista til å inkludere den igjen, men får kanskje gi den ein sjanse neste gang eg har bruk for ein slik... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronny Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 20 hours ago, bjornepappa said: Vart ikkje så veldig frista til å inkludere den igjen, men får kanskje gi den ein sjanse neste gang eg har bruk for ein slik... Har hatt samme erfaring med et par av de. Om de først har startet "å kødde" kan du permittere den. Den vil mest sannsynlig sinke nettverket ditt etterhvert om du inkluderer den igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 23. september 2019 Del Skrevet 23. september 2019 22 timer siden, bjornepappa skrev: Fekk etter eit utall forsøk til å ekskludere. Etter det gjekk det fint å skru av og på med knappen. Det er snålt... ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjornepappa Skrevet 23. september 2019 Forfatter Del Skrevet 23. september 2019 47 minutter siden, Moskus skrev: Det er snålt... ? Det kan du jammen sei. Har inkludert den igjen, forsøksprosjekt i enden av garasjen, faktisk med kun éin nabo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjornepappa Skrevet 24. september 2019 Forfatter Del Skrevet 24. september 2019 ... og no har den fått nytt liv som termostat vha V-Stat. Ser ut til at den fungerer perfekt så langt, så får tiden vise ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jrewing Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 Tror jeg har samme problem. Knappen gjør ingenting. Den er bare alltid på. Får ikke sjekket det nærmere fordi det virker som min Aeotec Z-Stick Gen 5 ser ut til å ha tatt kvelden (tar det i en annen tråd). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.