Torill Iversen Skrevet 24. september 2019 Del Skrevet 24. september 2019 (endret) Hei, Jeg har hatt to fibaro produkter koblet til Homey'en min (Button og motion sensor). De falt plutselig ut og jeg får ikke koblet de til igjen. Jeg har restartet z-wave, fjernet enhetene, avinnstallert fibaro appen og innstallert den igjen, men når jeg prøver legge de til får jeg bare melding om at homey ikke finner noen z-wave enheter. Stått fysisk nært Homey og andre z-wave enheter ved installasjon. Noen triks/erfaringer? Endret 24. september 2019 av Torill Iversen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 24. september 2019 Del Skrevet 24. september 2019 Hvis du har fjernet enhetene, så prøv en ekskludering før du inkluderer på nytt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torill Iversen Skrevet 24. september 2019 Forfatter Del Skrevet 24. september 2019 (endret) Vet ikke helt prosedyren, men leser av manualen at en resett av sensoren kan fungere. Eller må jeg gjøre noe via Homey? Endret 24. september 2019 av Torill Iversen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GAS Skrevet 24. september 2019 Del Skrevet 24. september 2019 Developer.athom.com Tools -> zwave -> remove any node -> trykk 6 ganger på fibaro button. Tror de kommer opp melding om at den har blitt fjernet. Prøv å legg den til pånytt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torill Iversen Skrevet 29. september 2019 Forfatter Del Skrevet 29. september 2019 Takk - funket som bare det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.