JohnMartin Skrevet 26. september 2019 Skrevet 26. september 2019 Etter ca 1 år i nytt hus og en del tungvindt styring av huset, så har jeg nå tatt meg selv i nakken og begynt på HStouch. Etter å ha plukket opp litt her og der, så har jeg fått noen gode ideer på hva jeg burde ha med og har kommet greit i gang med planlegging og testing. Nå i første runde, så designer jeg for å bruke det på en Samsung tablet. Har derfor en oppløsning på 1920x1200, men jeg lurer på om det kanskje er litt stort. ? Siden brettet har den oppløsningen, så prøvde jeg meg på det for å få nok plass til alt jeg ønsker. Har bare sett nå når jeg har lagt inn Meteogram fra Yr, så blir det egentlig litt smått og vanskelig å lese uten å presse nesa helt opp til skjermen. Og når jeg må bruke font størrelse på 28 til 48 for å være tydelig på litt avstand, så tenker jeg at jeg må revurdere litt.. Noen som har noen forslag på oppløsning som er en fin mellomting av arbeidsplass og lesbarhet? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.