larses Skrevet 26. september 2019 Del Skrevet 26. september 2019 Noen som har erfaring med disse dimmerne: https://www.tronika.no/no/smarthus/zwave-produkter/zwave-lysstyring/dimmer-zv2400tac-sl-a.html?rewrite=dimmer-zv2400tac-sl-a ? Hvis jeg slår av/på eller dimmer via fysisk bryter, så oppdateres ikke statusen. Er det flere som opplever samme problem?Opplever også at de noen ganger kan slå seg på av seg selv... Har 3 stk oppkoblet mot FutureHome hub, alle med samme problem, så mistenker at det er FH som er problemet. Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 27. september 2019 Del Skrevet 27. september 2019 I vanlige sammenhenger ville det første budet være å sjekke om assosiasjoner er satt riktig. "Group 1" skal være satt ti smarthusprogramvaren... men hvor enkelt det er å sjekke med FutureHome, vet jeg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
larses Skrevet 27. september 2019 Forfatter Del Skrevet 27. september 2019 I vanlige sammenhenger ville det første budet være å sjekke om assosiasjoner er satt riktig. "Group 1" skal være satt ti smarthusprogramvaren... men hvor enkelt det er å sjekke med FutureHome, vet jeg ikke.Group 1 er assosiert til huben ja. Og parameter 3 er også satt til verdi 1.Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 27. september 2019 Del Skrevet 27. september 2019 Da er det vel ikke så mye mer å teste...? Du kan jo spørre FutureHome, men sannsynligvis får du et svar om at den ikke er offisielt støttet. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.