Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med disse dimmerne: https://www.tronika.no/no/smarthus/zwave-produkter/zwave-lysstyring/dimmer-zv2400tac-sl-a.html?rewrite=dimmer-zv2400tac-sl-a ?

Hvis jeg slår av/på eller dimmer via fysisk bryter, så oppdateres ikke statusen. Er det flere som opplever samme problem?
Opplever også at de noen ganger kan slå seg på av seg selv...

Har 3 stk oppkoblet mot FutureHome hub, alle med samme problem, så mistenker at det er FH som er problemet.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Skrevet

I vanlige sammenhenger ville det første budet være å sjekke om assosiasjoner er satt riktig. "Group 1" skal være satt ti smarthusprogramvaren... men hvor enkelt det er å sjekke med FutureHome, vet jeg ikke.

Skrevet
I vanlige sammenhenger ville det første budet være å sjekke om assosiasjoner er satt riktig. "Group 1" skal være satt ti smarthusprogramvaren... men hvor enkelt det er å sjekke med FutureHome, vet jeg ikke.

Group 1 er assosiert til huben ja. Og parameter 3 er også satt til verdi 1.12d1a2b9530f37ac9b918bf4ba29c7da.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk
Skrevet

Da er det vel ikke så mye mer å teste...?

Du kan jo spørre FutureHome, men sannsynligvis får du et svar om at den ikke er offisielt støttet.

• Like 1

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.