kris10an Skrevet 27. september 2019 Skrevet 27. september 2019 Noen som har oppgradert fra 4.x til 5.x og kan gå god for at man ikke sitter med trøbbel de neste 2 ukene? Siter
SveinHa Skrevet 27. september 2019 Skrevet 27. september 2019 Oppgraderte for noen mnd siden og det gikk som fløyel. Der var et eller annet med lisenskoden jeg fikk som gjorde at jeg i tilllegg måtte legge inn en tidligere lisens, mulig det bare var jeg som knotta litt feil... Siter
Kensko Skrevet 24. november 2019 Skrevet 24. november 2019 Litt sent svar, men kanskje bedre enn ingenting. Ventet vel en måned etter release av Blue Iris 5, og hadde ingen problemer. Fikk trøbbel med en oppdatering senere i oktober, der Blue Iris ikke ville starte etterpå, manglet "vcruntime140.dll"/"vcruntime140_1.dll". Løste seg ved å laste ned 32bit versjonen av Microsoft Visual C++ Redistributable Package (VCREDIST_X32.exe), noe som tok lit tid å finne ut siden jeg allerede hadde 64bits versjonen liggende inne. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.