Cali Skrevet 4. oktober 2019 Skrevet 4. oktober 2019 Hei. Skal kjøpe styring til varmepumpa, er det noen fordeler og ulemper med disse produktene? Er Sensibo skybasert? Siter
bjornepappa Skrevet 5. oktober 2019 Skrevet 5. oktober 2019 Vi har ein av kvar. Har hatt ZXT lengst og er i grunn mest førngd med den, den har aldri slått feil. Sensibo er skybasert, så om internett forsvinn stoppar alt. Vi har Toshiba varmepumpe (ei pumpe med to innedeler), og trefte blink på første kodeforsøk. Har høyrt om andre med meir vrient oppsett, enkelte får det aldri opp og gå. Sensibo hadde enklare oppsett, men der er du igjen avhengig av at app eller API er oppe og går, eg har hatt eit par (for mange) feilslag med feil mellom HomeSeer og API. Siter
Cali Skrevet 11. oktober 2019 Forfatter Skrevet 11. oktober 2019 På 5.10.2019 den 5.27, bjornepappa skrev: Vi har ein av kvar. Har hatt ZXT lengst og er i grunn mest førngd med den, den har aldri slått feil. Sensibo er skybasert, så om internett forsvinn stoppar alt. Vi har Toshiba varmepumpe (ei pumpe med to innedeler), og trefte blink på første kodeforsøk. Har høyrt om andre med meir vrient oppsett, enkelte får det aldri opp og gå. Sensibo hadde enklare oppsett, men der er du igjen avhengig av at app eller API er oppe og går, eg har hatt eit par (for mange) feilslag med feil mellom HomeSeer og API. Jeg gikk faktisk for Sensibo. Leste om endel folk som ikke fikk inn alle innstillingene på varmepumpa med ZXT, så da gikk jeg for Sensibo. For øvrig mitt første skybaserte produkt Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.