Knutarn Skrevet 6. oktober 2019 Skrevet 6. oktober 2019 Hei! Noen som har erfaring med at denne funker på HS3 med z-wave? Doorbell 6 - ZW162 Siter
hogmann Skrevet 7. oktober 2019 Skrevet 7. oktober 2019 Den funker, men her ender jeg opp en avsindig mengde devicer jeg ikke aner hva brukes til. Har heller ikke skjønt om/hvordan man kan bruke sirenedelen i events. En annen ting som irriterer er at den blinker konstant, ca hvert 10s. Så alt i alt, middels fornøyd. Siter
Moskus Skrevet 7. oktober 2019 Skrevet 7. oktober 2019 Det var ikke for lite nei.... synes Smart Implant rapporterer unødvendig mange devicer, men den tok kaka. Det er heldigvis enkelt å skjule dem du ikke har behov for. Siter
Sture00 Skrevet 7. oktober 2019 Skrevet 7. oktober 2019 Den fungere fint hos meg. Erstattet Telldus 433MHz ringeklokke. Viktigste for meg at jeg kan justere volumet etter tid på døgnet. Har forsøkt å lese meg opp på manualen mtp skru av lyden helt men det er en smule for komplisert for meg. Bytte ringelyd har jeg heller ikke fått til... Mener du kan velge en ringe/alarmlyd i et event. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.