Knutarn Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Har en panelovn og en kontakt som er Z-wave. Har også en temp sensor i rommet. Hva blir beste måte og få denne til og styres ? ønsker også en metode og få justert temp med en kontroll/knapp (overstyring) Hvordan setter jeg opp event og hva er og anbefale ved overstyring med knapp på rommet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 ZoRaC Skrevet 6. oktober 2019 Del Skrevet 6. oktober 2019 Ta en titt på gratis plugin SDJ-VSTAT. Jeg bruker den og den er genial! Da trenger du egentlig ikke noe særlig events. Best om du også har EasyTrigger-plugin, for da kan du enkelt sette opp en «ukeskalender» for dag/natt. 35 minutter siden, Knutarn skrev: ønsker også en metode og få justert temp med en kontroll/knapp (overstyring) Her bruker vi HSTouch på mobilene + Danfoss sin Z-Wave termostat til lokal overstyring på rommene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Knutarn Skrevet 6. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2019 7 minutes ago, ZoRaC said: Ta en titt på gratis plugin SDJ-VSTAT. Jeg bruker den og den er genial! Da trenger du egentlig ikke noe særlig events. Best om du også har EasyTrigger-plugin, for da kan du enkelt sette opp en «ukeskalender» for dag/natt. Her bruker vi HSTouch på mobilene + Danfoss sin Z-Wave termostat til lokal overstyring på rommene. Takk! Da skal jeg teste ut den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 7. oktober 2019 Del Skrevet 7. oktober 2019 SDJ-VSTAT er en utmerket plugin, den har veldig mye forskjellig funksjonalitet. Kanskje for mye... Et betydelig enklere alternativ er mit VirtualThermostat.vb-scriptet mitt, se her: Det har fungert utmerket i snart 3 år i noen rom her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørsmål
Knutarn
Har en panelovn og en kontakt som er Z-wave.
Har også en temp sensor i rommet.
Hva blir beste måte og få denne til og styres ? ønsker også en metode og få justert temp med en kontroll/knapp (overstyring)
Hvordan setter jeg opp event og hva er og anbefale ved overstyring med knapp på rommet?
Lenke til kommentar
Del på andre sider
3 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.