Arne Johnny Skrevet 7. oktober 2019 Skrevet 7. oktober 2019 Jeg prøver å publisere en verdi fra Homeseer til MQTT brokern med JSON. Dette har jeg da fått til men når det er en verdi med mellomrom (som skal ha mellomrom) så funker det ikke. Dette er payloden jeg skal publisere: Dette er det brokern tar imot: Noen som veit hvordan jeg får mellomrom i meldingen? Siter
Charlie Skrevet 8. oktober 2019 Skrevet 8. oktober 2019 %20 er html character for space. Det du sender med konverterer mest sannsynlig til det på sending eller mottaker. Siter
Arne Johnny Skrevet 8. oktober 2019 Forfatter Skrevet 8. oktober 2019 Hva bruker du for å publisere mot MQTT?Bruker mscmqtt plugin og $$statusSent from my iPhone using Tapatalk Siter
Arne Johnny Skrevet 8. oktober 2019 Forfatter Skrevet 8. oktober 2019 Bruker mscmqtt plugin og $$statusSent from my iPhone using TapatalkLøste det med å endre koden til Police_allSent from my iPhone using Tapatalk Siter
ZoRaC Skrevet 8. oktober 2019 Skrevet 8. oktober 2019 28 minutter siden, Arne Johnny skrev: Bruker mscmqtt plugin og $$status Da ville jeg spurt han på forumet. Han er veldig aktiv og kjapp til å fikse feil. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.