prnordmarken Skrevet 8. oktober 2019 Skrevet 8. oktober 2019 Prøver og lage en vivftestryring med eventer. starter viften hver hele time. Trigger en event 15 minuter over hver hele time. Men viften stopper... Kan noen forklare meg hva jeg ikke skjønner? Siter
bjornepappa Skrevet 8. oktober 2019 Skrevet 8. oktober 2019 Korleis ser eventet som triggar dette eventet ut? Hugs at du må huke av "if the event conditions are true" når du trigger eit anna event (been there, done that ?). 1 Siter
prnordmarken Skrevet 8. oktober 2019 Forfatter Skrevet 8. oktober 2019 Det gjorde susen det. men bare om jeg trigger "mamma" regelen trigger jeg den regelen du ser så stopper den. aner ikke hvorfor det er slik men ser uansett ut til at det vil funke. 1 hake = noen timer med ymse forsøk... TAKK Siter
ZoRaC Skrevet 8. oktober 2019 Skrevet 8. oktober 2019 Hvis du trigger den med «Play knappen» så kjører den alle actions og ignorerer eventuelle conditions. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.