Terje Klungervik Skrevet 10. oktober 2019 Skrevet 10. oktober 2019 Har laget en ui som jeg har på et nettbrett som er på stua. De knappene under dimmeren er On/off toggle, men det betyr at de slår seg på full styrke når jeg trykker på de. Jeg vil at de skal ha en last/off funksjon. Noen måte å gjøre det på? Siter
Terje Klungervik Skrevet 10. oktober 2019 Forfatter Skrevet 10. oktober 2019 Takker. Får mekke 30 eventer da ?. Men da er det istedenfor controll device I hstouch til controll event på knappene da. Og da vet scriptet om det er off eller last jeg vil? Siter
ZoRaC Skrevet 10. oktober 2019 Skrevet 10. oktober 2019 Under status graphics på devicen i HomeSeer, endre at «last» er «on» i stedet for at den er «alternate on» (eller hva det står). Har ikke testet det, men det høres ut som noe som kan funke. 2 Siter
Terje Klungervik Skrevet 10. oktober 2019 Forfatter Skrevet 10. oktober 2019 Takker. Skal teste dette. Siter
Terje Klungervik Skrevet 10. oktober 2019 Forfatter Skrevet 10. oktober 2019 Tusen takk. Fungerte som fjell. Siter
Moskus Skrevet 11. oktober 2019 Skrevet 11. oktober 2019 Ja, når du sier det så gjør jeg det selv på noen lys. Og du hadde ikke trengt 30 eventer. HStouch kan trigge scripts direkte, det ville vært det enkleste. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.