Armas Skrevet 10. oktober 2019 Del Skrevet 10. oktober 2019 Nå er det på tide å få opp litt informasjon og mulighet for styring på veggen. Hstouch er kjøpt, men jeg har ingen skjerm til å ha på veggen. Så da spør jeg her. Jeg vil ha en skjerm som kan vise: hstouch slideshowmed bilder mulighet for å styre Sonos. Om den i tillegg kan brukes til å kommunisere med doorbird når det ringer på, hadde det vært topp. Vil helst ha en hvit en, for det blir penest på veggen. Har det noe å si om jeg velger Windows eller Android? Er det noen som misliker å være plugget inn hele døgnet? Så på Elkjøp nå at de har disse tre til under 2000kr: -Acer Iconia One 10 B3-A40 nettbrett 16 GB (hvit) -Lenovo Tab4 10 nettbrett 16 GB (hvit) -Samsung Galaxy Tab A 10.1 WiFi 16 GB (hvit) Noe galt ( eller riktig) med noen av disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 11. oktober 2019 Del Skrevet 11. oktober 2019 Jeg gikk for Huawei Mediapad T3 10" (ca 1000 kr). Kjører HSTouch og bilde slideshow. Kjører Android og med Tasker så er det mye kjekt man kan gjøre. jeg har lader i en veggplugg og bryter strøm på natt/borte. Tasker håndterer å lukke ting/dimme ned når strøm brytes og starter opp slideshow når strøm kommer på. Trykker man på skjermen når slideshow kjører så åpnes HSTouch. ringer det på så åpnes TinyCam med kamerafeed i 15 sek før den går tilbake til slideshow. Jeg har den integrert med MQTT og kan sende kommandoer til den fra HomeSeer på den måten (f.eks når det ringer på). Jeg ville gått for Android, mindre oppdateringer/vedlikehold enn Windows. Gjerne lettere å finne nettbrett-apper enn touch-vennlige Windows programmer. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armas Skrevet 13. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2019 På 11.10.2019 den 10.45, ZoRaC skrev: Jeg gikk for Huawei Mediapad T3 10" (ca 1000 kr). Kjører HSTouch og bilde slideshow. Kjører Android og med Tasker så er det mye kjekt man kan gjøre. jeg har lader i en veggplugg og bryter strøm på natt/borte. Tasker håndterer å lukke ting/dimme ned når strøm brytes og starter opp slideshow når strøm kommer på. Trykker man på skjermen når slideshow kjører så åpnes HSTouch. ringer det på så åpnes TinyCam med kamerafeed i 15 sek før den går tilbake til slideshow. Jeg har den integrert med MQTT og kan sende kommandoer til den fra HomeSeer på den måten (f.eks når det ringer på). Jeg ville gått for Android, mindre oppdateringer/vedlikehold enn Windows. Gjerne lettere å finne nettbrett-apper enn touch-vennlige Windows programmer. Takk for tips. Jeg endte opp med en Lenovo tab4 10" som jeg fikk billig. Nå er spørsmålet om det er noen vits i å begynne med Hstouch3 eller om det er bare å vente på HStouch4. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 14. oktober 2019 Del Skrevet 14. oktober 2019 Ventingen på HStouch4 kan bli dryg, så jeg hadde begynt med versjon 3. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sture00 Skrevet 17. august 2020 Del Skrevet 17. august 2020 Noen så vet hvor gammel android versjon du kan kjøre HSTouch appen på ? Kikker på finn.no etter noen små eldre nettbrett jeg tenkte å ha som "fjernkontroller" men greit å vite hva kravet er for appen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 17. august 2020 Del Skrevet 17. august 2020 Tror HStouch kjører på nesten hva som helst... mulig det er et minimumskrav, men det er nok relativt lavt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.