beach17 Skrevet 11. oktober 2019 Skrevet 11. oktober 2019 Vet ikke om dette er riktig plass å spørre. Holder på å skal sette inn slider-entity raw (legger ved bilde for illustrasjon) for lysene mine i HA. Jeg bruker lovelace interface. Har prøvd å følge oppskrift for hvordan jeg installerer plugin men får det ikke til å fungere. Når skal det sies jeg ikke er noen ekspert heller. Er ganske fersk i dette game. Men det hadde vært utrulig praktisk å hatt sånne istedenfor å åpne for dimme lyset. Legger ved linken: https://github.com/thomasloven/lovelace-slider-entity-row Jeg har lastet ned filen. Måtte lagen en mappe som het www, da jeg ikke hadde det fra før av. Jeg har lastet opp alle js. filene i denne mappen. Men får det ikke til å fungere. Kan noen gi meg en idiotforklaring på hvordan dette gjøres? Siter
Offpiste Skrevet 13. oktober 2019 Skrevet 13. oktober 2019 Har du lagt inn denne inn i ui-lovelace.yaml ? resources: url: /local/slider-entity-row.js type: module Jeg bruker samme slider til lysene mine, men jeg laster ned de fleste custom card via HACS. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.