JohnMartin Skrevet 12. oktober 2019 Skrevet 12. oktober 2019 Kom over en ganske detaljert guide med oppsett og forklaring på Homeseer idag. Skrevet av to herrer fra Høgskulen på Vestlandet. Mulig det bare er jeg som er treg, men kunne ikke finne noe når jeg søkte på forumet, så legger den ut for sikkerhets skyld. Har ikke lest hele, er ganske omfattende. Men sikkert lærerike for de som lurer på Homeseer. Er det gammelt nytt, så er det bare å slette tråden ? Sande_Roedne.pdf 3 Siter
JohnMartin Skrevet 12. oktober 2019 Forfatter Skrevet 12. oktober 2019 Spørs om det bare er jeg som ikke er oppdatert ? "vi vil i den sammenheng også takke brukerne på både Hjemmeautomasjon og HomeSeer sine forumer for deres idéer og kunnskap om systemet." 1 Siter
ZoRaC Skrevet 12. oktober 2019 Skrevet 12. oktober 2019 5 timer siden, JohnMartin skrev: Spørs om det bare er jeg som ikke er oppdatert ? "vi vil i den sammenheng også takke brukerne på både Hjemmeautomasjon og HomeSeer sine forumer for deres idéer og kunnskap om systemet." Flere av oss er til og med nevnt i referanselisten. @Oddvar, @Moskus og meg, så vidt jeg ser. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.