Knutarn Skrevet 14. oktober 2019 Del Skrevet 14. oktober 2019 Hei folkens! Nå har nettbrettet mitt med windows som jeg har HS3 toutch på og som jeg styrer huset med tatt kveld Så da lurer jeg på om noen av dere har noe tips på ny skjerm/android/windows nettbrett eller en løsning. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 ZoRaC Skrevet 14. oktober 2019 Del Skrevet 14. oktober 2019 Jeg er fornøyd med Huawei Mediatab T3 10". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 DeVille Skrevet 14. oktober 2019 Del Skrevet 14. oktober 2019 24 minutter siden, ZoRaC skrev: Jeg er fornøyd med Huawei Mediatab T3 10". +1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 14. oktober 2019 Del Skrevet 14. oktober 2019 Hva hadde du faktisk fra før? Det er ikke flust med "nettbrett med Windows" (dessverre). Skal du ha en bestemt størrelse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Knutarn Skrevet 14. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2019 5 minutes ago, Moskus said: Hva hadde du faktisk fra før? Det er ikke flust med "nettbrett med Windows" (dessverre). Skal du ha en bestemt størrelse? Jeg er åpent for alt, så lenge skjermen er 10" (over) og at den støtter HS3 app (touch) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørsmål
Knutarn
Hei folkens!
Nå har nettbrettet mitt med windows som jeg har HS3 toutch på og som jeg styrer huset med tatt kveld
Så da lurer jeg på om noen av dere har noe tips på ny skjerm/android/windows nettbrett eller en løsning.
Lenke til kommentar
Del på andre sider
4 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.