chr85 Skrevet 16. oktober 2019 Skrevet 16. oktober 2019 Forsøker å kontrollere ulike lysbrytere/dimmer med en Namron Z-Wave 4 kanaler bryter K8 https://www.elektroimportoren.no/namron-z-wave-4-kanaler-bryter-k8/4512714/Product.html Det fungerer fint for fibaro dimmer og fibaro plug in bryter. I tillegg prøver jeg å styre en Nexa Z-Wave plug-in dimmer AD-147. Jeg får lagt denne til på samme måte som fibaro utstyret, men får feilmelding når jeg forsøker skru lys av/på/dimme. Feilmelding: "no valueID created for Scene 8 " Noen som har vært borti likende? Siter
Moskus Skrevet 17. oktober 2019 Skrevet 17. oktober 2019 9 timer siden, chr85 skrev: Jeg får lagt denne til på samme måte som fibaro utstyret, men får feilmelding når jeg forsøker skru lys av/på/dimme. Hva er "samme måte"? Siter
chr85 Skrevet 17. oktober 2019 Forfatter Skrevet 17. oktober 2019 2 minutter siden, Moskus skrev: Hva er "samme måte"? Slik, "samme måte" hørtes så lurt ut igårkveld? Siter
Moskus Skrevet 17. oktober 2019 Skrevet 17. oktober 2019 Ah, ja da så. Det burde fungere, selv om du (merkelig nok) har en ID for scene. Direkte assosiasjon skal fungere uten det. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.