Einar Skrevet 19. oktober 2019 Skrevet 19. oktober 2019 Jeg kunne tenke meg at automatikken selv finner ut at residensen er forlatt. Hvordan gjør jeg det enklest mulig? Jeg ser vel for meg en watchdog som klappes kjærlig for hver gang en PIRsensor eller dørsensor trigges. Og som så kjører godnatt-eventen når den bjeffer. Ellers har jeg en godnatt-knapp ved køya. Og kan vel sette en ved utgangsdørene og. Men det er jo ikke automatisk da. ? Siter
ZoRaC Skrevet 19. oktober 2019 Skrevet 19. oktober 2019 Jeg bruker PHLocation + Geofency-app på mobilene våre. Det funker bra! Ved senga har jeg en WTE-2 som jeg trykker på for «natt» og om jeg glemmer det så går det i natt automatisk etter 1,5 time uten PIR-deteksjon etter kl 23. Siter
Einar Skrevet 19. oktober 2019 Forfatter Skrevet 19. oktober 2019 18 minutter siden, ZoRaC skrev: ...... om jeg glemmer det så går det i natt automatisk etter 1,5 time uten PIR-deteksjon etter kl 23. Det er hva jeg er ute etter. Hvordan!? Siter
ZoRaC Skrevet 20. oktober 2019 Skrevet 20. oktober 2019 9 timer siden, Einar skrev: Det er hva jeg er ute etter. Hvordan!? Siter
Moskus Skrevet 20. oktober 2019 Skrevet 20. oktober 2019 15 timer siden, Einar skrev: Det er hva jeg er ute etter. Hvordan!? Med MotionLog.vb, en timer og et event kan du gjøre dette: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.