Christian Skrevet 21. oktober 2019 Del Skrevet 21. oktober 2019 jeg mista kontakten med Phoscon fra homeseer. Nå får jeg den ikke inn igjen. Jeg har forsøkt å slette bridge fra plugin, men får ikke aktivert igjen. Trenger hjelp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 21. oktober 2019 Del Skrevet 21. oktober 2019 Funker selve Phoscon webgrensesnittet? Noen feilmeldinger i HS-loggen? Hvilken versjon av HomeSeer, JowiHue og deCONZ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 22. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2019 Ja, selve phoscon grensesnittet funker. Jeg har Homeseer 3.0.0.520 (Windows), Jowihue 2.1.0.6, og deconz 2.05.64 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 Og «unlock gateway» og ny tilkobling funker ikke? Hva sier loggen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 22. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2019 Loggen sier at scan har startet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 Ville spurt på JowiHue-forumet. Wim er veldig aktiv og kjapp til å svare og rett evt bugs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 22. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2019 forsøkte det først, men fikk ikke noe svar. Men får vente litt til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 4 minutter siden, Christian skrev: forsøkte det først, men fikk ikke noe svar. Men får vente litt til Hvis dette er deg så har du fått svar etter 12 timer... https://forums.homeseer.com/forum/lighting-primary-technology-plug-ins/lighting-primary-technology-discussion/jowihue-w-vuyk/1334342-lost-connect-to-phoscon-cant-recreate Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian Skrevet 22. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2019 ja, jeg så Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.