aalberg Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 Hey! Ved kjøp av RBP til home assistant hjemmeautomasjon - hvilken RBP anbefales det nå etter at 4'ern kom? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 Hadde det ikke vært for at RPi4 har problemer med USB3.0-spesifikasjonene (de har jukset litt), så hadde den vært et soleklart valg. Kan du leve med å ha en USB 2.0-hub utenom så er 4 et naturlig valg. 3B+ hvis ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 aalberg Skrevet 22. oktober 2019 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2019 Hmm, dette gjorde meg i utgangspunktet bare mer usikker ? Hadde du klart deg med en usb 2.0 hub? alt jeg vet pr idag er at jeg har en z-wave stick som sikkert nok må stå inne i rbp'n. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
0 Moskus Skrevet 22. oktober 2019 Del Skrevet 22. oktober 2019 1 time siden, aalberg skrev: Hadde du klart deg med en usb 2.0 hub? alt jeg vet pr idag er at jeg har en z-wave stick som sikkert nok må stå inne i rbp'n. I ditt sted hadde jeg muligens ønsket meg en så "ferdig" løsning som mulig, så jeg hadde muligens gått for en 3B+. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spørsmål
aalberg
Hey! Ved kjøp av RBP til home assistant hjemmeautomasjon - hvilken RBP anbefales det nå etter at 4'ern kom?
Lenke til kommentar
Del på andre sider
3 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.