fredrikbk Skrevet 23. oktober 2019 Skrevet 23. oktober 2019 Hei, Jeg har et smarthus fra Fibaro satt opp av elektriker (HomeCenter 2, smarte lys og smarte termostater). Jeg sliter med å styre temperaturen på termostaten fra Home Centeret. Som dere ser på bildet, har jeg forsøkt å sette temperaturen til 16 grader, men termometeret viser fortsatt 22 grader (to dager etter jeg stilte temperaturen ned). Hva er det jeg misforstår? Hilsen Fredrik Siter
Moskus Skrevet 23. oktober 2019 Skrevet 23. oktober 2019 Sjekk assosiasjoner. Hvordan ser de ut? Siter
Moskus Skrevet 24. oktober 2019 Skrevet 24. oktober 2019 Nei, jeg tror ikke det. Men å google "home center 2" association hjalp ikke heller for å guide deg... Siter
Doccy Skrevet 10. november 2019 Skrevet 10. november 2019 Kanskje denne kan hjelpe deg med oppsettet? Siter
Cassalapp Skrevet 6. januar 2020 Skrevet 6. januar 2020 Kan det være at settpunktet du skriver til er "Eco" og ikke "Comfort"? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.