Gå til innhold
  • Bli medlem
Støtt hjemmeautomasjon.no!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettopp kjøpt denne, men den går ikke i lås, den går halvveis inn også ut igjen (uten samenligninger forøverig)

har tydelig også blitt feilinformert på Elkjøp, jeg må ha z-Wagenius modulen i tillegg? De sa dette var bygget inni låsen...

Skrevet

Hvis den møter motstand når den skal låse, vil den låse seg opp igjen.

Prøv å undersøk om låsen går på karmen/kanten, eventuelt går for langt inn og treffer "bakveggen".

Skrevet

Ser ut til å gå fritt ut og inn, merkelig at den ikke trekker helt inn igjen? Alarmen begynner å skrike også hver gang døren åpnes etter feillås

Skrevet

Jeg har ikke opplevd det der selv, men det høres jo ut som om den treffer noe.

Du kan vri rundt låsen uten at det skjer noe? Men hvis du styrer låsen (enten manuelt eller automatisk), så fungerer det ikke?

Skrevet

Demonterte hele igjen å satt sammen pånytt, da funket den bedre, lurer på om ikke jeg brukte litt for lang vridersylinder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å gjøre denne siden bedre. Du kan justere dine innstillinger for informasjonskapsler, ellers vil vi anta at dette er ok for deg.