monsivar Skrevet 24. oktober 2019 Skrevet 24. oktober 2019 Kjører HomeSeer og tenkte jeg skulle få inn panelovnene mine. Noen som har gjort dette før og har en enkel oppskrift? Siter
Moskus Skrevet 24. oktober 2019 Skrevet 24. oktober 2019 Det er ikke bare noen "man legger til", og det er ikke nødvendigvis "enkelt" dessverre. Det må nok skrives enten en script-pakke, eller (og heller) lages en plugin for det. Siter
monsivar Skrevet 24. oktober 2019 Forfatter Skrevet 24. oktober 2019 1 minutt siden, Moskus skrev: Det er ikke bare noen "man legger til", og det er ikke nødvendigvis "enkelt" dessverre. Det må nok skrives enten en script-pakke, eller (og heller) lages en plugin for det. Kan man ikke snakke med APIet gjennom eksisterende plugins som eksempel Big5? Siter
Moskus Skrevet 25. oktober 2019 Skrevet 25. oktober 2019 Det kan godt være. Men det er da fremdeles et stykke over å være enkelt. Jeg får ikke studert den for Mill sin "åpne API" krever registrering... 1 Siter
gullfrode Skrevet 2. januar 2020 Skrevet 2. januar 2020 Det var rett frem å legge til i Hassio ihvertfall, så Hassio og MQTT for å få det over i Homeseer er nok foreløpig veien for oss som ikke kan kode. Siter
Moskus Skrevet 2. januar 2020 Skrevet 2. januar 2020 Vi har nå fått en Mill-ovn med Wifi. Men slik jeg ser det er det neppe noen vits i å kode masse mot en sky som aldri fungerer likevel, så jeg beholder dem på plugin-modul enn så lenge... Siter
gullfrode Skrevet 4. januar 2020 Skrevet 4. januar 2020 Om man ikke legger de til i rom så kan man overstyre både via ovn og app, så synes selv at det er kjekt å få opp statusen i Hassio. Kona har en tendens til å justere ned temperaturen på ovnene. Siter
Moskus Skrevet 5. januar 2020 Skrevet 5. januar 2020 På 4.1.2020 den 13.13, gullfrode skrev: Kona har en tendens til å justere ned temperaturen på ovnene. Hun vet ikke at de styres sentralt...? Siter
Moskus Skrevet 5. januar 2020 Skrevet 5. januar 2020 1 time siden, gullfrode skrev: Jo, bare ikke så fornøyd med det. Then you are doing it wrong... Men seriøst. Jeg får vel se på Mill sin API engang, men synes alle rapportene om mangel på oppfølging og dårlig stabilitet er litt avskrekkende. Siter
Kensko Skrevet 13. januar 2020 Skrevet 13. januar 2020 On 05/01/2020 at 17:16, Moskus said: Then you are doing it wrong... Men seriøst. Jeg får vel se på Mill sin API engang, men synes alle rapportene om mangel på oppfølging og dårlig stabilitet er litt avskrekkende. Har forsøkt 3-4 ganger å registrere meg for Mill API tilgang via https://api.millheat.com/. Får aldri svar engang. Forsøkt med både gmail og jobb epost. Siter
Tuan Skrevet 28. juli 2020 Skrevet 28. juli 2020 noen som får til å registrere på api.millheat.com. ingen svar tilbake under registreringen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.