Rune Moskvil Lyngås Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 Neon som har testet "HeatIt Z-Dim Vridimmer Z-Wave"? Passer den i vanlige bryter innsatser, altså rein swap med standard bryter? Noen som vet om det går an å individuelt sette dimmer-styrke og skru lyset av/på? Altså f.eks ha en automasjon som ved et gitt tidspunkt setter dimmerstyrken til 25% og ved bevegelse så skrur lyset seg på ved den styrken som er satt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 10 timer siden, Rune Moskvil Lyngås skrev: Passer den i vanlige bryter innsatser, altså rein swap med standard bryter? Den passer i Elko-rammer, hvis det er spørsmålet. 10 timer siden, Rune Moskvil Lyngås skrev: Noen som vet om det går an å individuelt sette dimmer-styrke og skru lyset av/på? Altså f.eks ha en automasjon som ved et gitt tidspunkt setter dimmerstyrken til 25% og ved bevegelse så skrur lyset seg på ved den styrken som er satt? Ser ikke hvorfor det ikke skulle gå med denne dimmeren siden det er mulig med alle andre. Det kommer nok mer an på hvor god du er til å "programmere" til SmartThings. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muriasandrus Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 Jeg har installert noen Heatit z-dimmere og svaret er ja på alle dine spørsmål. Eneste jeg har å utsette er at dimmeren har en svak summelyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rune Moskvil Lyngås Skrevet 2. november 2019 Forfatter Del Skrevet 2. november 2019 Takk for svar. Hvor svak er summelyden? Høres den på ca 4-5 meters avstand når det er helt stille i rommet? Eller må man veldig nærme for å høre summingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muriasandrus Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Tok en praktisk test med tommerstokk. Hvis jeg legger øret ca 30 cm fra dimmeren så hører jeg summelyden veldig svakt. 40 cm så må jeg virkelig fokusere på lyden for å høre den. Har installert dimmeren på soverommene, og for meg om mine familiemedlemmer er ikke lyden noe vi hører eller legger merke til i det daglige. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rune Moskvil Lyngås Skrevet 3. november 2019 Forfatter Del Skrevet 3. november 2019 Takk for testen. Såpass lite ja. Da er det ca likt som den vanlige dimmeren jeg har idag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Robert92 Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 noen som har koblet disse i stairway function? og hvordan de da programeres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.