dr.phil Skrevet 2. november 2019 Skrevet 2. november 2019 Vurderer å bytte ut ST med Homeseer. Er det noen som bruker HeatIt ztrm2fx? Mine har fungert dønn stabilt med Futurehome men kjempe ustabilt med ST. Håper de fungerer bra i Homeseer? Siter
Heggholmen Skrevet 2. november 2019 Skrevet 2. november 2019 Jeg har bare gode erfaringer, men er vel en del som har slitt litt med inkludering... Sent fra min motorola one zoom via Tapatalk Siter
bjornepappa Skrevet 3. november 2019 Skrevet 3. november 2019 Vi har kun ein, men den fungerer fint i HS. Siter
Moskus Skrevet 3. november 2019 Skrevet 3. november 2019 Har 4. Fungerer strålende med den siste firmwaren (oppdaterbar direkte fra HS). Siter
aleks Skrevet 3. november 2019 Skrevet 3. november 2019 (endret) 2 hours ago, Moskus said: Har 4. Fungerer strålende med den siste firmwaren (oppdaterbar direkte fra HS). Er det noen ny firmware enn den ene som ble hasteoppdatert? Endret 3. november 2019 av aleks Siter
Moskus Skrevet 4. november 2019 Skrevet 4. november 2019 11 timer siden, aleks skrev: Er det noen ny firmware enn den ene som ble hasteoppdatert? Det var vel 3.05? 3.06 er tilgjengelig herfra. (Manual og info her) Siter
dr.phil Skrevet 4. november 2019 Forfatter Skrevet 4. november 2019 22 hours ago, Moskus said: Har 4. Fungerer strålende med den siste firmwaren (oppdaterbar direkte fra HS). Wow! Dette er en ny verden ja Har akkurat satt opp første termostat på HS nå. Og det og kunne oppdatere direkte er deilig 3 smarthus løsning på litt over 1 år. Satser på at dette kanskje blir den siste 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.