JonR Skrevet 3. november 2019 Skrevet 3. november 2019 Har prøvd å få til søk i bare et forum men ikke fått det til. Noen som kan gi et tips? Feks søke etter zigbee i HomeSeer forumet. (Og hvor finner jeg hjelp til bruk av forumet?) Mulig det bare er brillene som behøver en vask men..... Siter
Guahtdim Skrevet 3. november 2019 Skrevet 3. november 2019 Når jeg skal legge inn søkeord får jeg samtidig opp en dropdown hvor bl.a. Search in er lagt inn med alternativene everywhere, this forum etc. Så hvis du går inn på ønsket forum og starter søk så er det en mulighet. Alternativ kjører du ett søk og i resultatvinduet så trykker du "more search options", haker av for topics og velger ønsket forum. Siter
Moskus Skrevet 3. november 2019 Skrevet 3. november 2019 Jeg skal innrømme at slike forumsøk (her inkludert) ikke er fantastiske. Men google fungerer utmerket med: site:hjemmeautomasjon.no dine søkeord her 1 Siter
JonR Skrevet 14. november 2019 Forfatter Skrevet 14. november 2019 Takk for tips, google søk funker jo egentlig veldig bra, litt flaut, burde jo ha tenkt på det uten å behøve å spørre her Men har fått gjort en del gode søk nå og funnet mange gamle tråder av interesse. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.