Godot Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 Altså, jeg får inn temperaturdata i et script på utsiden av HomeSeer, og så ønsker jeg å dytte det inn i en virtual device, så jeg kan hente det ut til veggdisplayet, eller gjøre events basert på temperaturen. Det som hadde vært kjekt var å sette det med JSON-interfacet, f.eks. slik: http://10.0.42.101/JSON?request=controldevicebyvalue&ref=97&value=-1.5 Jeg får imidlertid feilmeldingen "Response": "Error, controlling device" Hva gjør jeg galt? Har følgende setting på Status Graphics: 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ZoRaC Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Har du komma eller punktum som desimaltegn i OS på serveren? Hvis du har komma så må du bruke komma i URL også. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bjornepappa Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Enig med @ZoRaC, eg hadde tilsvarande problem. Og eg er ganske sikker på at om du setter "Status-Control" kun til Status så går den ikkje gjennom (har prøvd det også). 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moskus Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Jepp. Sett denne til "Both": ... så går det nok bra. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Godot Skrevet 4. november 2019 Forfatter Del Skrevet 4. november 2019 Hadde testet med heltall og annen desimalskiller tidligere, fikk feilmelding da også, men tok et komplisert eksempel med vilje. Men det var Status-control til Both som funka! Har faktisk prøvd dette tidligere også, men da hadde jeg sikkert noe annet galt samtidig... Det ble en skikkelig stygg drop-down i interfacet, men gikk heldigvis å velge text-input i stedet. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.