Varmtvannstanken fikk jeg ikke koblet til Home Center når jeg var der i helga.
Var ikke engang klar over at det var årsaken til at jeg ikke hadde varmtvann der enda Satt opp Heatit Z-relay 25a der, burde det ikke fungere manuelt også? Ikke fått lest meg opp på den.
Elektriker skal uansett opp å fikse noen andre ting, men da er spørsmålet... kan han aktivere enheten på hytta, samtidig som jeg legger til enheten via mobil/PC hjemmeifra synkront via Internett tilkoblingen? Jeg er online med hytta på resten av enhetene nå.
Eller må jeg være på hytta selv på samme nettverk?
Spørsmål
Dorten75
Nylig fått lagt opp Fibaro i ei nybygd hytte.
Varmtvannstanken fikk jeg ikke koblet til Home Center når jeg var der i helga.
Var ikke engang klar over at det var årsaken til at jeg ikke hadde varmtvann der enda Satt opp Heatit Z-relay 25a der, burde det ikke fungere manuelt også? Ikke fått lest meg opp på den.
Elektriker skal uansett opp å fikse noen andre ting, men da er spørsmålet... kan han aktivere enheten på hytta, samtidig som jeg legger til enheten via mobil/PC hjemmeifra synkront via Internett tilkoblingen? Jeg er online med hytta på resten av enhetene nå.
Eller må jeg være på hytta selv på samme nettverk?
Lenke til kommentar
Del på andre sider
1 svar til spørsmålet
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.